• Zpět na stránku s výběrem testů SŽDC D1 •
Výsledek testu Vymazat test
636.
Dnem účinnosti předpisu SŽDC D1 bude předpis SŽDC (ČD) D2/2:
637.
Doporučený příděl návěstidel:
638.
Povolenky jsou:
639.
Povolenka bílé barvy je předpisem SŽDC D1 určena:
640.
Povolenka červené barvy je předpisem SŽDC D1 určena:
641.
Povolenka modré barvy je předpisem SŽDC D1 určena:
642.
Povolenka žluté barvy:
643.
Tabulky brzdících procent lze najít:
644.
Nápis "2KL" na označovacím štítku má význam:
645.
Nápis "PřL1" na označovacím štítku má význam:
646.
Nápis "Se10" na označovacím štítku má význam:
647.
Nápis "Lc4-8" na označovacím štítku má význam:
648.
Nápis "Lo" na označovacím štítku má význam:
649.
Nápis "Lk" na označovacím štítku má význam:
650.
Nápis "Sp2" na označovacím štítku má význam:
651.
Nápis "VL1" na označovacím štítku má význam:
652.
Nápis "Vy10" na označovacím štítku má význam:
653.
Nápis "Sv2" na označovacím štítku má význam:
654.
Nápis "OX53" na označovacím štítku má význam:
655.
Příklady telefonických hlášení a zápisů v dopravní dokumentaci jsou uvedeny:
656.
Řešení některých dopravních situací (uváznutí vlaku na širé trati) jsou uvedena:
657.
Závazné slovní znění pro zahájení výluky zní:
658.
Závazné slovní znění pro ukončení výluky zní:
659.
Závazné slovní znění pro zavedení telefonického dorozumívání zní:
660.
Závazné slovní znění pro ukončení telefonického dorozumívání zní:
661.
Telefonické dorozumívání je nutno zavést:
662.
Telefonické dorozumívání je nutno zavést po vzniku poruchy:
663.
Telefonické dorozumívání je nutno zavést nejpozději před sjednáním jízdy prvního vlaku:
664.
Dojde-li k uváznutí vlaku na širé trati, oznámí tuto skutečnost:
665.
Při návratu vlaku ze širé trati nebo při jeho odvozu pomocným hnacím vozidlem je nutno:
666.
Pomocné hnací vozidlo pojede do poslední stanice obsazené (dálkově řízené) výpravčím jako:
667.
Z poslední stanice obsazené (dálkově řízené) výpravčím pojede pomocné hnací vozidlo na širou trať jako:
668.
Při změně způsobu telefonického dorozumívání (např. během údržby zabezpečovacího zařízení bude zahájena výluka traťové koleje) se původně zavedený způsob telefonického dorozumívání:
669.
Postup a zápis výpravčího do Záznamníku poruch při žádosti udržujícího zaměstnance organizační složky SŽDC o zavedení telefonického dorozumívání je následující:
670.
Postup a zápis výpravčího do Záznamníku poruch při žádosti udržujícího zaměstnance organizační složky SŽDC o zavedení telefonického hlášení o provedení přípravy vlakové cesty je následující:
671.
Po ukončení obousměrného pojíždění traťové koleje výpravčí ukončí zabezpečení jízd vlaků nabídkami a přijetími tím, že zahájí telefonické dorozumívání na jednosměrně pojížděné traťové koleji takto:
672.
Značení hlavních návěstidel indikátorovou tabulkou s číslicí 5 smí být provedeno jen v případě, že v obvodu výhybek přilehlých k hlavnímu návěstidlu konstrukce všech výhybek umožňuje při návěstěné rychlosti:
673.
Značení hlavních návěstidel indikátorovou tabulkou s číslicí 3 smí být provedeno jen v případě, že v obvodu výhybek přilehlých k hlavnímu návěstidlu konstrukce i jen jedné výhybky umožňuje při návěstěné rychlosti:
674.
Návěst KOLEJIŠTĚ S VLOŽENÝM NÁVĚSTIDLEM se umísťuje na všechna:
675.
Návěst HRANICE PRO NÁVRAT VOZIDEL ZE ŠIRÉ TRATI:
676.
Návěst KONEC VLAKOVÉ CESTY:
677.
Návěst ZDVIHNĚTE SBĚRAČ:
678.
Není-li možné umístit návěst PŘIPRAVTE SE K VYPNUTÍ PROUDU:
679.
Návěst ZKRÁCENÁ VZDÁLENOST:
680.
Rychlostník doplněný tabulkou s obrazem lokomotivy:
681.
Tabule K doplněná tabulkou s obrazem lokomotivy:
682.
Výstražný kolík:
683.
Staničník (žlutá deska):
684.
Označník se umisťuje na:
Vyhodnocení Vašeho testu: správných odpovědí: 0, špatných: 0